English text below.
L’ultimo week end in Nuova Zelanda è stato caratterizzato da una gita fuori Auckland, verso sud est, dove ho incontrato i miei amici Cristina e Paolo di Torino, protagonisti di www.mondovisione.eu, il loro travelblog. Stanno girando il mondo senza un progetto preciso, seguite le loro avventure!
Il van che vedete nella foto m’è stato gentilmente messo a disposizione da Andrew della Escape Rentals di Auckland. Già dal primo momento che ho incrociato uno di questi minivan dipinti da artisti spray, m’è venuto in mente di chiedere di poterne dipingere uno. Per via della mancanza di furgoncini “vergini” non ho potuto farlo, ma l’esperienza di “scappare” in libertà l’ho filmata e presto sarà online in forma di video.
Grazie Escape, grazie Andrew!
English.
My last week end in New Zealand saw me heading south west on board a funky flowery van, kindly provided by Andrew of Escape Rentals. I went to meet my friends Cristina e Paolo, from Torino, the stars of
www.mondovisione.eu
, their own blog. Their traveling around the world like me, but they don’t really have a time limit or a fixed itinerary. They only flew twice! Great!
Anyway, as soon as I saw the first of the Escape vans, I thought about how great would’ve been painting one. Unfortunately when I got to Auckland, there wasn’t a clean one available, but I was able to ride and escape in Sariyana, the van in the picture, for a memorable experience. Soon the video online.
Thanks Andrew, thanks Escape!
Leave a Reply